Lauv的全新單曲Paris in the Rain (雨中的巴黎)​​

一段緣份讓彼此拉住再一起

此時的美好無法用言語形容

捨求的感情,是否會如此?  

有時也迷失了自我~

----------------------------------

新手翻譯,請見諒,會持續修正~ (如果有翻譯錯誤的,請留言給予我建議,我需要你/妳們的建議)
 

[Verse 1]
All I know is (ooh ooh ooh)

我所知道

We could go anywhere we could do

我們可以去任何想去的地方
Anything girl whatever the mood we're in

女孩 隨著感覺做任何事
All I know is (ooh ooh ooh)

我所知道
Getting lost late at night under stars

在星空的夜晚我們迷路了
Finding love standing right where we are your lips

當妳的吻成為我的時,我看見愛情就在這此刻
They pull me in the moment

此刻它拉住著我
You and I alone and

此刻妳和我獨處再一起
People may be watching I don't mind ‘cause

可能被其他人看見,但我不在乎‘因為

[Chorus]
Anywhere with you feels right

有妳在的感覺是對的
Anywhere with you feels like 

有妳在的感覺是喜歡的
Paris in the rain

雨中的巴黎路上
Paris in the rain

雨中的巴黎路上
We don't need a fancy town

我不需要夢幻的城市
Or bottles that we can't pronounce 

或者喝著我們不會唸的美酒
'Cause anywhere babe

因為寶貝只要有妳在
Is like Paris in the rain

就算是在雨中的巴黎路上
When I’m with you

當妳與我再一起
When I’m with you

當妳與我再一起
Paris in the rain

雨中的巴黎路上
Paris in the rain

雨中的巴黎路上


[Verse 2]
I look at you now and I want this forever 

我偷偷的看著現在的妳並想著那美好的未來
I might not deserve it but there's nothing better 

或許我真的不配去想,但沒有比這個還要更好
Don't know how I ever did it all without you 

我不知道 如果沒有妳的日子我要怎麼過
My heart is about to, about to jump out of my chest

 我的心好像要跳出胸口外
Feelings they come and they go that they do 

感覺這情境來來去去
Feelings they come and they go not with you 

感覺這情境來來去去 卻沒有伴隨著妳
The late nights

在這深夜裡
And the street lights

在街燈下
And the people

在人群中
Look at me girl

看著我 女孩
And the whole world could stop

我的世界可以為妳而停止


[Chorus]
Anywhere with you feels right

與妳在一起的感覺是對的
Anywhere with you feels like 

與妳在一起的感覺是喜歡的
Paris in the rain

雨中的巴黎路上
Paris in the rain

雨中的巴黎路上
We don't need a fancy town

我不需要夢幻的城市
Or bottles that we can't pronounce

或者喝著我們不會唸的美酒
'Cause anywhere babe

因為寶貝只要有妳在
Is like Paris in the rain

就算是在雨中的巴黎路上
When I’m with you

當妳與我在一起
When I’m with you

當妳與我在一起
Paris in the rain

雨中的巴黎路上
Paris in the rain

雨中的巴黎路上

[Bridge]
Girl when I'm not with you

女孩 當我不在妳身旁
All I do is miss you

我願意做任何事去尋找妳
Come and set the mood right

回來屬於我們的路上
Underneath the moonlight

朦朧月光下
(Days in Paris Nights in Paris)

早晨的巴黎 夜深的巴黎
Paint you with my eyes closed

我試著閉上眼睛描繪著妳的樣貌
Wonder where the time goes
我不知道那段時刻去哪了

(Yeah, Isn't it obvious  Isn't it obvious)這還不明顯嗎? 這還不明顯嗎?
Come and set the mood right

回來屬於我們的路上
Underneath the moonlight

朦朧月光下

 


[Outro]
Anywhere with you feels right

與妳在一起的感覺是對的
Anywhere with you feels like  與

妳在一起的感覺是喜歡的
Paris in the rain

雨中的巴黎路上
Paris in the rain

雨中的巴黎路上
Walking down an empty street

走在空蕩蕩的路上
Puddles underneath our feet

踢著腳下的水坑

 

 
arrow
arrow

    MR.HAI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()